• HISTORIA DE LA UGT. VOL. 2

    ENTRE LA REVOLUCIÓN Y EL REFORMISMO, 1914-1931

    MARTÍN RAMOS, JOSÉ LUIS SIGLO XXI DE ESPAÑA EDITORES, Ref. 9788432311970 Ver otros productos del mismo autor
    En las primeras décadas del siglo XX la Unión General de Trabajadores se consolidó como sindicato nacional, con presencia en los cuatro puntos cardinales de la geografía española, tanto en el mundo urbano como en el mundo campesino. Fueron años en los que alcanzó un indiscutible protagonismo social ...
    Ancho: 14 cm Largo: 21 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • Data d'edició : 01/02/2008
    • Any Edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : MARTÍN RAMOS, JOSÉ LUIS
    • Nº de pàgines : 260
    En las primeras décadas del siglo XX la Unión General de Trabajadores se consolidó como sindicato nacional, con presencia en los cuatro puntos cardinales de la geografía española, tanto en el mundo urbano como en el mundo campesino. Fueron años en los que alcanzó un indiscutible protagonismo social y político, puesto de relieve en la huelga general de 1917, y también de crisis y comportamientos polémicos, como los producidos durante la dictadura de Primo de Rivera.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.