• PRENSA FEMENINA EN ESPAÑA, LA (DESDE SUS ORÍGENES A 1868)

    JIMÉNEZ MORELL, INMACULADA DE LA TORRE Ref. 9788479600303 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este estudio trata de encontrar los orígenes de la marginación social de la mujer en España a través de un medio de expresión y comunicación naciente, la prensa femenina.
    Ancho: 150 cm Largo: 210 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    9,02 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • Nº de col·lecció : 16
    • Col·lecció : BIBLIOTECA DE NUESTRO MUNDO, CRONOS
    • Nº de pàgines : 212
    • Autors : JIMÉNEZ MORELL, INMACULADA
    • Idioma : Español, Castellano
    • Any Edició : 1992
    • Data d'edició : 01/01/1992
    • ISBN : 978-84-7960-030-3
    Este estudio trata de encontrar los orígenes de la marginación social de la mujer en España a través de un medio de expresión y comunicación naciente, la prensa femenina.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.