• INTRODUCCIÓN A PICK PARA IBM PC Y COMPATIBLES.

    CHORDÁ FONT, RAMÓN M./DE ANTONIO RUBIO, GLORIA/CHORDA FONT, RAMÓN M. RA-MA OBRES DE REFERÈNCIA Ref. 9788478970278 Ver otros productos del mismo autor
    El libro ofrece una introducción completa que leayudará a resolver las dudas y conocer Pick; así como una descripción de cada uno de sus elementos, conejemplos y programas, que le introducirá a laprogramación y al editor. Asimismo, encontrará unglosario para consulta rápida de los comandos de Pick, ...
    Pes: 434 gr
    Disponible en breu
    18,03 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El libro ofrece una introducción completa que leayudará a resolver las dudas y conocer Pick; así como una descripción de cada uno de sus elementos, conejemplos y programas, que le introducirá a laprogramación y al editor. Asimismo, encontrará unglosario para consulta rápida de los comandos de Pick, ordenados alfabéticamente.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.