• CLIPPER EN REDES DE ÁREA LOCAL. CUBRE HASTA LA VERSIÓN 5.2.

    GRUPO EIDOS CONSULT.INFORMATICA RA-MA OBRES DE REFERÈNCIA Ref. 9788478971367 Ver otros productos del mismo autor
    El libro está escrito para que pueda ser aprovechado por programadores en Clipper que trabajen con cualquier red local. Sin embargo, existe un tratamiento especial para Novell, de forma que muchos capítulos presentan soluciones específicas para esta red.
    Pes: 1197 gr
    Disponible en breu
    36,66 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El libro está escrito para que pueda ser aprovechado por programadores en Clipper que trabajen con cualquier red local. Sin embargo, existe un tratamiento especial para Novell, de forma que muchos capítulos presentan soluciones específicas para esta red.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.