• EL PENSAMENT FILOSÒFIC I CIENTÍFIC I. DELS ORÍGENS AL SEGLE XIX

    PORTIC Ref. 9788473066020 Ver otros productos de la misma colección
    Un apassionant recorregut pels principals plantejaments del pensament filosòfic i científic, des de l'època d'Homer fins a les noves ciències del segle XIX.Més enllà de l'explicació dels fets i de les teories concretes, aquest llibre ofereix,
    Dimensions: 24 x 155 x 235 cm Pes: 663 gr
    Disponible en breu
    21,04 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-7306-602-0
    • Data d'edició : 01/01/2001
    • Any Edició : 2001
    • Idioma : Catalán
    • Nº de pàgines : 416
    • Col·lecció : BIBLIOTECA OBERTA
    • Nº de col·lecció : 1
    Un apassionant recorregut pels principals plantejaments del pensament filosòfic i científic, des de l'època d'Homer fins a les noves ciències del segle XIX.Més enllà de l'explicació dels fets i de les teories concretes, aquest llibre ofereix,

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.