• L'ADN DE LA MEMÒRIA

    RIERA I GASSIOT, JOSEP M. PAGES EDITORS Ref. 9788479355401 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    L'ADN de la memòria és un record reconstruït amb infidelitats, passat pel sedàs de la imaginació. Les diverses narracions constitueixen una sola història marcada per totes les forces d'opressió d'una persona jove: és a dir la família, la religió, l'exèrcit i la feina. El sexe és l'esperança traumàti...
    Dimensions: 210 x 135 x 8 cm Pes: 150 gr
    Disponible en breu
    7,21 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    L'ADN de la memòria és un record reconstruït amb infidelitats, passat pel sedàs de la imaginació. Les diverses narracions constitueixen una sola història marcada per totes les forces d'opressió d'una persona jove: és a dir la família, la religió, l'exèrcit i la feina. El sexe és l'esperança traumàtica que s'obre a la Pepita Sanchís, la protagonista.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.