• EL TERCER SECRETO

    STEVE BERRY SEIX BARRAL Ref. 9788432250262 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Fátima, 1917. La Virgen María se aparece a tres niños y les hace tres revelaciones: la primera presagia la II Guerra Mundial, la segunda, la conversión de Rusia. En el año 2000 Juan Pablo II desvela por fin el tercer secreto: el atentado fallido contra el Papa. Sin embargo, algo indica que un mensaj...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 292 gr
    Disponible en breu
    8,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Fátima, 1917. La Virgen María se aparece a tres niños y les hace tres revelaciones: la primera presagia la II Guerra Mundial, la segunda, la conversión de Rusia. En el año 2000 Juan Pablo II desvela por fin el tercer secreto: el atentado fallido contra el Papa. Sin embargo, algo indica que un mensaje mucho más importante sigue oculto. El sacerdote que tradujo la profecía sabe la verdad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.