• EL DIARIO ROJO DE FLANAGAN

    ANDREU MARTÍN / JAUME RIBERA/ANDREU MARTÍN DESTINO Ref. 9788408052777 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este libro nos describe las mismas situaciones que el diario rojo de Carlota, pero desde el punto de vista masculino. Asistiremos a las primeras experiencias sexuales del famoso detective, a través de su preciado diario.
    Ancho: 140 cm Largo: 230 cm Pes: 449 gr
    Disponible en breu
    12,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-08-05277-7
    • Data d'edició : 01/04/2004
    • Any Edició : 2004
    • Autors : ANDREU MARTÍN / JAUME RIBERA/ANDREU MARTÍN
    • Nº de pàgines : 288
    • Col·lecció : PUNTO DE ENCUENTRO
    Este libro nos describe las mismas situaciones que el diario rojo de Carlota, pero desde el punto de vista masculino. Asistiremos a las primeras experiencias sexuales del famoso detective, a través de su preciado diario.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.