• HIMÀLAIA. EL CAMÍ DEL LLEOPARD

    FRATTINI, STÉPHANE BROSQUIL Ref. 9788496154865 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Han passat dos anys des de la mort del pare de Tséring en una muntanya infranquejable. Péma, la seua mare, viu en l?actualitat amb Karma, de qui espera un fill. Enmig d?esta felicitat reconquerida, Tséring continua trist. Encara que tots veuen en ell un futur cap. Tséring se sent pressionat per esta...
    Ancho: 280 cm Largo: 237 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    Han passat dos anys des de la mort del pare de Tséring en una muntanya infranquejable. Péma, la seua mare, viu en l?actualitat amb Karma, de qui espera un fill. Enmig d?esta felicitat reconquerida, Tséring continua trist. Encara que tots veuen en ell un futur cap. Tséring se sent pressionat per esta pesada càrrega. En el transcurs d?una expedició, haurà de mesurar la seua força en un cara a cara amb un lleopard de les neus. Sabrà demostrar Tséring que és digne del seu pare i que pot ser l?amo del seu desti?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.