• COM ESDEVENIR UN PRÍNCEP BLAU EN DEU LLIÇONS

    LÉVY, DIDIER LA GALERA EDITORIAL Ref. 9788424695156 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    <BR>Quan s'és un gripau, quina és la bona recepta per esdevenir un príncep blau? Com poder trobar una princesa que sigui prou desgraciada com per poder-vos fer un petó? I, després del bassal, quina vida us espera? Heus aquí un manual complet escrit per algú que ha viscut aquesta gran experiènc...
    Ancho: 120 cm Largo: 190 cm Pes: 102 gr
    Disponible en breu
    5,11 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    <BR>Quan s'és un gripau, quina és la bona recepta per esdevenir un príncep blau? Com poder trobar una princesa que sigui prou desgraciada com per poder-vos fer un petó? I, després del bassal, quina vida us espera? Heus aquí un manual complet escrit per algú que ha viscut aquesta gran experiència, organitzat en deu còmodes lliçons curtes.<br><br>

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.