• C-CU. 3 EL LLIBRE DE LA JUNGLA

    KIPLING, RUDYARD SM LITERATURA INFANTIL JUVENIL Ref. 9788482861272 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Rudyard Kipling s'inspira en les seves vivències d'infantesa per escriure els set relats que donen vida a Mowgli i els seus companys de la jungla de l'Índia.
    Dimensions: 235 x 175 x 10 cm Pes: 480 gr
    Disponible en breu
    21,85 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-8286-127-2
    • Data d'edició : 01/07/2004
    • Any Edició : 2004
    • Idioma : Catalán
    • Autors : KIPLING, RUDYARD
    • Traductors : SAMPERE I MARTÍ, JOSEP
    • Ilustradors : BROUTIN, CHRISTIAN
    • Nº de pàgines : 224
    • Col·lecció : CLÀSSICS UNIVERSAL JUVENILS
    • Nº de col·lecció : 3
    Rudyard Kipling s'inspira en les seves vivències d'infantesa per escriure els set relats que donen vida a Mowgli i els seus companys de la jungla de l'Índia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.