• URASHIMA

    EL PESCADOR

    SÁNCHEZ ESPINA, JOSÉ JOAQUÍN SATORI EDICIONES Ref. 9788493619879 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El pescador de Urashima, Urashima Taro, es una de las historias más populares del folclore japonés. Ha llegado a los lectores occidentales a través de la pluma de grandes escritores y en versiones más trágicas pero esta edición ha sido concebida especialmente para el público infantil a modo de encan...
    Ancho: 210 cm Largo: 260 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    El pescador de Urashima, Urashima Taro, es una de las historias más populares del folclore japonés. Ha llegado a los lectores occidentales a través de la pluma de grandes escritores y en versiones más trágicas pero esta edición ha sido concebida especialmente para el público infantil a modo de encantadora introducción en una cultura lejana y distinta.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.