• REVOLTA POÈTICA DE JOAN BROSSA. SIMPOSI INTERNACIONAL VIRTUAL I PRESENCIAL DEDIC

    GENERALITAT DE CATALUNYA LITERATURA GENERAL Ref. 9788439360087 Ver otros productos de la misma colección
    Publicació de les ponències i comunicacions aplegades en aquest simposi, que vat enir lloc entre el 25 i el 27 d'abril de 2001 a cura de destacats especialistes i va estar format per tres sessions complementàries: "Joan Brossa i la paraulapo ètica", "Joan Brossa i les arts escèniques" i "Joan Brossa...
    Ancho: 210 cm Largo: 300 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Publicació de les ponències i comunicacions aplegades en aquest simposi, que vat enir lloc entre el 25 i el 27 d'abril de 2001 a cura de destacats especialistes i va estar format per tres sessions complementàries: "Joan Brossa i la paraulapo ètica", "Joan Brossa i les arts escèniques" i "Joan Brossa i les arts visuals".

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.