• LA LIBÉRATION DE L'ALSACE

    SETEMBRE 1944-MARS 1945

    EUGÈNE RIEDWEG TALLANDIER HISTÒRIA Ref. 9791021005068 Ver otros productos del mismo autor
    La libération de l'Alsace a pris six mois, le double de celle des autres régions françaises aux mains des nazis. De septembre 1944 à mars 1945, l'armée allemande s'est acharnée à défendre avec la dernière énergie ce qu'elle considérait comme son territoire, l'Alsace ayant été annexée à l'Allemagne. ...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    23,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 979-10-210-0506-8
    • Data d'edició : 21/10/2014
    • Any Edició : 0
    • Idioma : Francés
    • Autors : EUGÈNE RIEDWEG
    • Nº de pàgines : 0
    La libération de l'Alsace a pris six mois, le double de celle des autres régions françaises aux mains des nazis. De septembre 1944 à mars 1945, l'armée allemande s'est acharnée à défendre avec la dernière énergie ce qu'elle considérait comme son territoire, l'Alsace ayant été annexée à l'Allemagne. Le bilan de la reconquête a été lourd, mais les Alsaciens ont enfin retrouvé leur patrie.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.