• DE COSTA A COSTA

    VIDAL I CULLERÉ, VIDAL PAGES EDITORS Ref. 9788479355852 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    De costa a costa inclou 125 articles dels anys 1994 i 1995, sempre a cavall de la ironia i l'erudició, una visió desenvolta i, en general, del món convuls dels nostres dies. "La nostra idea del cel: una perpètua tarda de dissabte al bar Stop d'Arbeca, amb el Ramon del Nari fent de Sant Pere i el Ram...
    Dimensions: 240 x 170 x 10 cm Pes: 287 gr
    Disponible en breu
    10,82 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    De costa a costa inclou 125 articles dels anys 1994 i 1995, sempre a cavall de la ironia i l'erudició, una visió desenvolta i, en general, del món convuls dels nostres dies. "La nostra idea del cel: una perpètua tarda de dissabte al bar Stop d'Arbeca, amb el Ramon del Nari fent de Sant Pere i el Ramon del Sabater, darrera de la barra, com un déu méchant i omnipresent".

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.