• EL MUNDO MEDITERRÁNEO EN LA EDAD ANTIGUA. II. EL HELENISMO Y EL AUGE DE ROMA

    GRIMAL, PIERRE SIGLO XXI DE ESPAÑA EDITORES, Ref. 9788432300660 Ver otros productos del mismo autor
    Esta Historia universal SIGLO XXI, preparada y editada inicialmente por Fischer Verlag (Alemania), sigue un nuevo concepto: exponer la totalidad de los acontecimientos del mundo, dar todo su valor a la historia de los países y pueblos de Asia, África y América. Resalta la cultura y la economía como ...
    Ancho: 105 cm Largo: 180 cm Pes: 268 gr
    Disponible en breu
    13,52 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • Data d'edició : 01/11/1972
    • Any Edició : 1972
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GRIMAL, PIERRE
    • Traductors : SUÁREZ, MARCIAL/DIETERICH, ANTÓN
    • Ilustradors : SILVA, JULIO
    • Nº de pàgines : 388
    Esta Historia universal SIGLO XXI, preparada y editada inicialmente por Fischer Verlag (Alemania), sigue un nuevo concepto: exponer la totalidad de los acontecimientos del mundo, dar todo su valor a la historia de los países y pueblos de Asia, África y América. Resalta la cultura y la economía como fuerzas que condicionan la historia. Saca a la luz el despertar de la humanidad a su propia conciencia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.