• PLANO EN ESPIRAL MICHELIN PARIS PAR ARRONDISSEMENT

    VARIOS AUTORES MICHELIN GEOGRAFIA VIATGES Ref. 9782067150539 Ver otros productos del mismo autor
    Gracias a su escala 1/10 000 ( 1cm = 100m), el plano MICHELIN Paris par Arrondissement, en formato espiral y con índice de calles, le proporciona una visión de conjunto de París . El plano contiene las siguientes informaciones: planos de metro y de cercanías (RER), paradas de taxis, parkings, sentid...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    6,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ESPIRAL
    Gracias a su escala 1/10 000 ( 1cm = 100m), el plano MICHELIN Paris par Arrondissement, en formato espiral y con índice de calles, le proporciona una visión de conjunto de París . El plano contiene las siguientes informaciones: planos de metro y de cercanías (RER), paradas de taxis, parkings, sentidos únicos y paradas Vélib' (bicicletas).

    Incluye signos convencionales en castellano, inglés, francés, alemán y neerlandés.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.