• LA RIQUEZA DE LAS IDEAS. UNA HISTORIA DEL PENSAMIENTO ECONÓMICO

    RONCAGLIA, ALESSANDRO UNIVERSIDAD DE ZARAGOZA. SECRE Ref. 9788477338475 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    La riqueza de las ideas rastrea la historia del pensamiento económico desde sus orígenes (la Biblia, la Antigüedad clásica) hasta la actualidad. En el libro alternan los capítulos sobre Petty, Smith, Ricardo, Marx, Jevons, Menger, Walras, Marshall, Keynes, Schumpeter y Sraffa con otros sobre figuras...
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Pes: 1500 gr
    Disponible en breu
    27,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    La riqueza de las ideas rastrea la historia del pensamiento económico desde sus orígenes (la Biblia, la Antigüedad clásica) hasta la actualidad. En el libro alternan los capítulos sobre Petty, Smith, Ricardo, Marx, Jevons, Menger, Walras, Marshall, Keynes, Schumpeter y Sraffa con otros sobre figuras de menor relieve y sobre debates del período. El pensamiento económico se considera que se desarrolla entre dos polos opuestos: uno subjetivo, basado en las ideas de escasez y utilidad, y otro objetivo, basado en las nociones de coste y excedente físico.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.