• SISTEMAS DE INFORMACIÓN GEOGRÁFICA Y EVALUACIÓN MULTICRITERIO EN LA ORDENACIÓN D

    BARREDO CANO, JOSÉ IGNACIO RA-MA Ref. 9788478972302 Ver otros productos del mismo autor
    El libro es una guía para el uso y gestión de información espacial desde el punto de vista de la planificación. Se tratan de manera sintética, pero rigurosa, los aspectos referentes a la integración de los SIG y las técnicas de evaluación multicriterio, con el fin de poder resolver con la tecnología...
    Pes: 512 gr
    Disponible en breu
    21,64 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El libro es una guía para el uso y gestión de información espacial desde el punto de vista de la planificación. Se tratan de manera sintética, pero rigurosa, los aspectos referentes a la integración de los SIG y las técnicas de evaluación multicriterio, con el fin de poder resolver con la tecnología SIG los problemas frecuentes en la planificación del territorio. En primer lugar, se aborda el fundamento teórico y conceptual de esta unión, para luego desarrollar de manera práctica varias aplicaciones en dos SIG de amplio alcance en el mercado actual: PC-ARC/INFO e IDRISI.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.