• ELEMENTOS DE TELEDETECCIÓN.

    PINILLA RUIZ, CARLOS RA-MA Ref. 9788478972029 Ver otros productos del mismo autor
    El objetivo de este libro es dotar a todos los estudiantes de teledetección en el ámbito de la ingeniería y de las licenciaturas relacionadas con las ciencias geográficas y, en general, a todos los interesados en el control y protección del medio ambiente en un texto de iniciación en el que, de form...
    Pes: 595 gr
    Disponible en breu
    21,64 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El objetivo de este libro es dotar a todos los estudiantes de teledetección en el ámbito de la ingeniería y de las licenciaturas relacionadas con las ciencias geográficas y, en general, a todos los interesados en el control y protección del medio ambiente en un texto de iniciación en el que, de forma clara, ordenada, rigurosa y sistemática se exponen los conocimientos, técnicas y procedimientos al uso de esta disciplina.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.