• LA GUÍA MICHELIN NEW YORK CITY 2012

    VARIOS AUTORES MICHELIN GEOGRAFIA VIATGES Ref. 9782067166196 Ver otros productos del mismo autor
    La guía MICHELIN New York City 2012 cuenta con una selección de 874 establecimientos, de los que 69 son hoteles y 805 restaurantes que representan 58 tipos de cocina. Además, para facilitarnos la elección, los inspectores de La guía MICHELIN nos señalan con el pictograma ?Bib Gourmand? 114 estableci...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    17,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    La guía MICHELIN New York City 2012 cuenta con una selección de 874 establecimientos, de los que 69 son hoteles y 805 restaurantes que representan 58 tipos de cocina. Además, para facilitarnos la elección, los inspectores de La guía MICHELIN nos señalan con el pictograma ?Bib Gourmand? 114 establecimientos que ofrecen una cocina de calidad a un máximo de 40 dólares, más impuestos y propinas. En esta edición de 2012, también se destacan en color rojo 72 hoteles y restaurantes especialmente agradables.

    Por supuesto, como es tradicional, La guía MICHELIN nos ofrece su selección de establecimientos con la cocina de mejor calidad, que son clasificados mediante las conocidas ?estrellas de la buena mesa?: tres para las cocinas excepcionales, dos para las excelentes y una para las que se consideran muy buenas en su categoría.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.