• EL COACHING EMOCIONAL

    CABERO JOUNOU, MIREIA EDITORIAL UOC Ref. 9788497887649 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El coaching emocional pot ajudar-nos i fer que arribem als nostres objectius emocionals. Aquest llibre, a més de explicar què és el coaching emocional, ens introdueix a com utilitzar-lo ja en el nostre dia a dia.
    Ancho: 120 cm Largo: 175 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    8,00 €
  • Descripció

    • Nº de col·lecció : 86
    • Col·lecció : VULLSABER
    • Nº de pàgines : 104
    • Autors : CABERO JOUNOU, MIREIA
    • Idioma : Catalán
    • Any Edició : 2008
    • Data d'edició : 01/03/2008
    • ISBN : 978-84-9788-764-9
    • Encuadernació : MobilPocket
    El coaching emocional pot ajudar-nos i fer que arribem als nostres objectius emocionals. Aquest llibre, a més de explicar què és el coaching emocional, ens introdueix a com utilitzar-lo ja en el nostre dia a dia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.