• EL CIBERMUNDO, LA POLÍTICA DE LO PEOR

    VIRILIO, PAUL CATEDRA Ref. 9788437615745 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Estructurado el libro en forma de entrevista con el filósofo y periodista Philippe Petit, el autor tiene el valor de que sea tomado por un apocalíptico y no le duelen prendas en combatir los peligros de la revolución cibernética. Denuncia la supuesta democracia virtual que nos ofrecen las autopistas...
    Dimensions: 180 x 110 x 9 cm Pes: 105 gr
    Disponible en breu
    6,25 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Estructurado el libro en forma de entrevista con el filósofo y periodista Philippe Petit, el autor tiene el valor de que sea tomado por un apocalíptico y no le duelen prendas en combatir los peligros de la revolución cibernética. Denuncia la supuesta democracia virtual que nos ofrecen las autopistas de la información, reflexiona sobre las consecuencias morales, políticas y culturales de la aceleración del tiempo mundial y se interroga sobre el sentido de dicho tiempo y de nuestra presencia en el mundo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.