• LA FUERZA DE LAS EMOCIONES

    ANDRÉ, CHRISTOPHE KAIROS Ref. 9788472455214 Ver otros productos del mismo autor
    ¿Es posible controlar los celos? ¿Qué papel juega el deseo en el amor y por qué somos a veces infieles? ¿En qué es buena la alegría para la salud? ¿Depende la felicidad de cada uno de nosotros o depende de las circunstancias? ¿Cómo dominar las emociones? ¿Cómo comprender mejor las de los demás sin p...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    ¿Es posible controlar los celos? ¿Qué papel juega el deseo en el amor y por qué somos a veces infieles? ¿En qué es buena la alegría para la salud? ¿Depende la felicidad de cada uno de nosotros o depende de las circunstancias? ¿Cómo dominar las emociones? ¿Cómo comprender mejor las de los demás sin perjudicar las propias? Los autores proponen nuevos consejos para comprender y expresar mejor nuestras emociones y hacer de ellas nuestra fuerza.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.