• FLORES QUE CURAN EL ALMA

    SCHEFFER, MECHTHILD/STORL, WOLF-DIETER URANO, S.A. Ref. 9788479530617 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    ¿Qué fuerzas actúan en las flores de Bach? Las más recientes indagaciones en las plantas escogidas por el Dr. Bach vistas desde la perspectiva que ofrece la antropología cultural y la etnobotánica: el chamanismo europeo, la homeopatía de Hahnemann y las fuerzas c&#...
    Pes: 1080 gr
    Disponible en breu
    28,25 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES

    ¿Qué fuerzas actúan en las flores de Bach? Las más recientes indagaciones en las plantas escogidas por el Dr. Bach vistas desde la perspectiva que ofrece la antropología cultural y la etnobotánica: el chamanismo europeo, la homeopatía de Hahnemann y las fuerzas cósmicas recogidas en las esencias florales. Ilustrado con bellas fotografías que hacen visibles los campos de fuerza de las plantas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.