• LA CONCIENCIA SIN FRONTERAS

    APROXIMACIONES DE ORIENTE Y OCCIDENTE AL CRECIMIENTO PERSONAL

    WILBER, KEN KAIROS Ref. 9788472452787 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Libro que explica e indaga la más persistente alienación del ser humano: la fractura de nuestra identidad en compartimentos. Arrancando de este diagnóstico, el autor examina, entre otras cosas, el conjunto de terapias encaminadas a reintegrar estas dualidades artificiales.
    Dimensions: 200 x 130 x 10 cm Pes: 246 gr
    Disponible en breu
    11,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Libro que explica e indaga la más persistente alienación del ser humano: la fractura de nuestra identidad en compartimentos. Arrancando de este diagnóstico, el autor examina, entre otras cosas, el conjunto de terapias encaminadas a reintegrar estas dualidades artificiales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.