• NO PASAR DE LARGO

    LA EXPERIENCIA ÉTICA

    TORRALBA, FRANCESC PROTEUS Ref. 9788415047353 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    "Sin ética no hay civilización. Sin ética no hay futuro. Sin ética no hay posibilidad de crecimiento. ¿Por qué hemos de ser éticos? Para que exista el mundo". Francesc Torralba, en esta charla mantenida con niños en una escuela, explica en qué consiste la ética: en no pasar de largo, detenerse y res...
    Ancho: 110 cm Largo: 175 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    9,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    "Sin ética no hay civilización. Sin ética no hay futuro. Sin ética no hay posibilidad de crecimiento. ¿Por qué hemos de ser éticos? Para que exista el mundo". Francesc Torralba, en esta charla mantenida con niños en una escuela, explica en qué consiste la ética: en no pasar de largo, detenerse y responder a la llamada del otro.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.