• LA GEOGRAFÍA DE LA FELICIDAD

    WEINER,ERIC GRIJALBO Ref. 9788425343223 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El autor traza un itinerario geográfico de aquellos lugares donde puede hallarse la felicidad, o su total ausencia. Un divertido, ingenioso y sorprendente recorrido que nos llevará desde Holanda a Bután, desde Quatar a Islandia, y que nos invita a reflexionar sobre nuestra verdadera idea de la felic...
    Dimensions: 215 x 141 x 32 cm Pes: 569 gr
    Disponible en breu
    16,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    El autor traza un itinerario geográfico de aquellos lugares donde puede hallarse la felicidad, o su total ausencia. Un divertido, ingenioso y sorprendente recorrido que nos llevará desde Holanda a Bután, desde Quatar a Islandia, y que nos invita a reflexionar sobre nuestra verdadera idea de la felicidad desde una perspectiva completamente distinta.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.