• LA FILOSOFIA PERENNE

    HUXLEY, ALDOUS EDHASA Ref. 9788435018654 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Vasta erudición y profunda sensibilidad no están reñidas en este estudio que rastrea, a través de todas las grandes culturas de la historia, eso que Leibniz denominó «Philosophia Perennis»: la búsqueda de lo esencial.
    Ancho: 120 cm Largo: 190 cm Pes: 325 gr
    Disponible en breu
    9,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-350-1865-4
    • Data d'edició : 01/03/2010
    • Any Edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : HUXLEY, ALDOUS
    • Traductors : JORDANA, C.A.
    • Nº de pàgines : 384
    • Col·lecció : POCKET
    Vasta erudición y profunda sensibilidad no están reñidas en este estudio que rastrea, a través de todas las grandes culturas de la historia, eso que Leibniz denominó «Philosophia Perennis»: la búsqueda de lo esencial.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.