• 29/05/2018 19:00 h Llibreria Jaimes c/ València 318 - 08009 Barcelona

    Presentació del llibre: "La dificultat de ser" de Jean Cocteau de la novíssima editorial Quid Pro Quo

    El periodista Joan de Sagarra parlarà de Cocteau amb el traductor Antoni Clapés

    Presentació del número 4 de la col·lecció de narrativa de Quid Pro Quo :
    La dificultat de ser, de Jean Cocteau. L'escriptor i director de cinema francès fa aquí una mena d'autobiografia «molt llegívola», segons Xumet. Cocteau fuig de les memòries  clàssiques -endreçades cronològicament o, si més no, centrades en determinades «etapes»- i fa uns capítols temàtics i breus on parla des de personatges concrets que ha conegut ('De Guillaume Apollinaire') fins a les seves dèries ('Del teatre', 'De la meravella en el cinema'). Una obra «molt profunda tot i que no sigui densa», assegura el director literari.
    Antoni Clapés n'ha fet la traducció del francès.
    Entrada lliure

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.