• 27/09/2023 19:00 h Institut français de Barcelone - c/ Moia 8 - 08006 Barcelona

    L'Institut français, du franquisme à aujourd'hui... et demain ? débat-présentation du livre de Vincent Garmendia à l'Institut français " Détaché culturel : Cinq années à la direction de l'Institut français de Barcelone"

    Table ronde avec l'auteur, director de lIFB de 1985 à 1990, Guillaume Horn historien Joan de Sagarra, journaliste, Chantal Delmas professeure et Valérie Nicolas, directrice

    L'Institut français est l'un des plus importants du réseau du ministère français des Affaires étrangères qui exerce, au nom de la France, « le pouvoir doux » de la culture. Dans cet ouvrage, le lecteur découvrira l'histoire et les différentes actions menées durant cinq ans dans tous les domaines de la culture par l'Institut français de Barcelone, alors dirigé par l'auteur, de 1985 à 1990.

    A l'issue de la table ronde nous serons ravis de partager un verre de l'amitié.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.