• EL ORIGEN DE LAS MARCAS

    RIES, AL/RIES, LAURA URANO Ref. 9788495787811 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    191;Cu225;l es la fuerza 250;ltima que empuja a la aparici243;n de nuevas categor237;as de productos y nuevas marcas? Al y Laura Ries ofrececen una respuesta definitiva a esta pregunta.El momento cr237;tico en la historia de una empresa se produce cuando la categor237;a en la que ha estado subida, s...
    Pes: 425 gr
    Disponible en breu
    13,75 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-95787-81-1
    • Data d'edició : 01/05/2005
    • Any Edició : 2005
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : RIES, AL/RIES, LAURA
    • Nº de pàgines : 336
    • Col·lecció : NUEVOS PARADIGMAS

    191;Cu225;l es la fuerza 250;ltima que empuja a la aparici243;n de nuevas categor237;as de productos y nuevas marcas? Al y Laura Ries ofrececen una respuesta definitiva a esta pregunta.


    El momento cr237;tico en la historia de una empresa se produce cuando la categor237;a en la que ha estado subida, se ramifica. Leche y leche enriquecida, pasta y pasta fresca, refrescos y refrescos light, fotograf237;a y fotograf237;a digital... Puede que no sepa c243;mo, ni d243;nde, ni cu225;ndo tendr225; lugar la divergencia de categor237;as, pero puede estar seguro de que ocurrir225;. Y no hay nada que una empresa pueda hacer para evitarlo.


    El Origen de las Marcas, un libro revolucionario y audaz, le ense241;a c243;mo el cambio constante genera continuas oportunidades para desarrollar nuevas marcas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.