• ESTILOS DE INFLUENCIA

    SASHKIN, MARSHALL CENTRO DE ESTUDIOS RAMON ARECE Ref. 9788480044943 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Estilos de influencia evalúa los tres estilos de comunicación que el ser humano emplea para ejercer influencia sobre los otros: Pasivo, Asertivo y Agresivo. A partir de las investigaciones actuales que subrayan la importancia de la actividad asertiva en las relaciones interpersonales y en la influen...
    Ancho: 210 cm Largo: 280 cm Pes: 210 gr
    Disponible en breu
    38,00 €
  • Descripció

    • Col·lecció : MANAGEMENT-HERRAMIENTAS GRH
    • Nº de pàgines : 48
    • Traductors : DAVIN, FERNANDO
    • Autors : SASHKIN, MARSHALL
    • Idioma : Español, Castellano
    • Any Edició : 2001
    • Data d'edició : 01/11/2001
    • ISBN : 978-84-8004-494-3
    • Encuadernació : MobilPocket
    Estilos de influencia evalúa los tres estilos de comunicación que el ser humano emplea para ejercer influencia sobre los otros: Pasivo, Asertivo y Agresivo. A partir de las investigaciones actuales que subrayan la importancia de la actividad asertiva en las relaciones interpersonales y en la influencia sobre otros, esta herramienta de autodiagnóstico proporcionará a los mandos la oportunidad de analizar sus estilos de influencia.
    La herramienta se cumplimenta y baremo en unos 10 minutos. El cálculo de puntuación es sencillo y se establece una comparación de cada uno de los tres estilos según preferencias, por medio de un gráfico.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.