• LA BOLSA

    INTRODUCCIÓN AL SISTEMA BURSÁTIL

    WEBER MAX ARIEL Ref. 9788434406490 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Max Weber, padre de la sociología moderna, se propuso definir en un tratado breve, llano y lleno de ideas, la organización, el funcionamiento y la finalidad última dela Bolsa. En él, se describen los títulos que allí se negocian y las operaciones que con ellos se realizan. Destaca las bondades de es...
    Ancho: 130 cm Largo: 210 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    11,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Max Weber, padre de la sociología moderna, se propuso definir en un tratado breve, llano y lleno de ideas, la organización, el funcionamiento y la finalidad última dela Bolsa.

     En él, se describen los títulos que allí se negocian y las operaciones que con ellos se realizan. Destaca las bondades de esta institución para la financiación de las empresas y como termómetro de una economía nacional. El análisis de los negocios a plazo, considerados históricamente como el caballo de Troya de la especulación y sus males, sigue teniendo actualidad. La obra proporciona la información necesaria para entender y valorar hoy el funcionamiento dela Bolsa. 

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.