• LA DIVISIÓN AZUL

    XAVIER MORENO JULIÁ CRITICA CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788484327769 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Éste es el primer estudio histórico serio y documentado sobre la iniciativa falangista que implicó el envío a los frentes de Rusia de unos 45.000 combatientes españoles, la mitad de los cuales pagó esta aventura con la vida, la salud o la libertad. Por primera vez se analizan las complejas relacione...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 479 gr
    Disponible en breu
    10,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Éste es el primer estudio histórico serio y documentado sobre la iniciativa falangista que implicó el envío a los frentes de Rusia de unos 45.000 combatientes españoles, la mitad de los cuales pagó esta aventura con la vida, la salud o la libertad. Por primera vez se analizan las complejas relaciones entre España y Alemania y las pugnas internas en nuestro país.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.