• DIÁLOGO SOBRE LA NATURALEZA HUMANA

    EDGAR MORIN/BORIS CYRULNIK PAIDOS IBÉRICA, S.A. Ref. 9788449317385 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    He aquí un diálogo apasionante y fecundo entre dos pensadores de nuestro tiempo que tienen en común la interdisciplinariedad: sociología, psiquiatría, psicoanálisis. Uno y otro constatan la imposibilidad de disociar cerebro y espíritu, la interdependencia de lo cultural y lo psicológico, de lo cereb...
    Ancho: 115 cm Largo: 170 cm Pes: 100 gr
    Disponible en breu
    5,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    He aquí un diálogo apasionante y fecundo entre dos pensadores de nuestro tiempo que tienen en común la interdisciplinariedad: sociología, psiquiatría, psicoanálisis. Uno y otro constatan la imposibilidad de disociar cerebro y espíritu, la interdependencia de lo cultural y lo psicológico, de lo cerebral y lo biológico. Ante la fragmentación del discurso compartimentado, tecnocientífico, ambos optan por el discurso de la convergencia, la conexión, la comunicación y la empatía.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.