• SOCIOLOGÍA DEL TRABAJO

    JOSÉ ANTONIO SANTOS ORTEGA TIRANT LO BLANCH Ref. 9788480022910 Ver otros productos del mismo autor
    El presente título se divide en: I. Introducción: El lugar de la actividad económica en la sociedad: el trabajo como objeto pluridisciplinar. II.- El objeto de la sociología del trabajo: Dificultades conceptuales y terminológicas. III.- La división técnica del trabajo. IV.- La división sexual del tr...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    11,42 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    El presente título se divide en: I. Introducción: El lugar de la actividad económica en la sociedad: el trabajo como objeto pluridisciplinar. II.- El objeto de la sociología del trabajo: Dificultades conceptuales y terminológicas. III.- La división técnica del trabajo. IV.- La división sexual del trabajo. V.- La división internacional del trabajo. VI.- Tendencias recientes en el mercado de trabajo: Debates sobre sociología del empleo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.