• LA EXTINCIÓN DEL CONTRATO DE TRABAJO POR MUERTE, JUBILACIÓN E INCAPACIDAD DEL EM

    TOMÁS SALA FRANCO TIRANT LO BLANCH CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788480021227 Ver otros productos del mismo autor
    En el presente libro se analizan, a la luz de la Jurisprudencia más reciente del Tribunal Supremo y de los Tribunales Superiores de Justicia y de la doctrina, las principales cuestiones interpretativas que plantean las tres causas de extinción del contrato de trabajo que afectan al empresario cuando...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    5,71 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    En el presente libro se analizan, a la luz de la Jurisprudencia más reciente del Tribunal Supremo y de los Tribunales Superiores de Justicia y de la doctrina, las principales cuestiones interpretativas que plantean las tres causas de extinción del contrato de trabajo que afectan al empresario cuando se trata de una persona física: muerte, jubilación e incapacidad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.