• LA DIMENSIÓN DE LA EMPRESA EN LA REFORMA DE LA LEGISLACIÓN LABORAL DE 1994. LA R

    SALVADOR DEL REY GUANTER TIRANT LO BLANCH Ref. 9788480022019 Ver otros productos del mismo autor
    La reciente reforma del mercado de trabajo ha introducido en instituciones nucleares del contrato de trabajo una diversificación normativa que tiene como referencia la dimensión de la empresa. De modo que la dimensión de la empresa es uno de los ejes esenciales de la reforma en tanto que uno de l...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    5,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    La reciente reforma del mercado de trabajo ha introducido en instituciones nucleares del contrato de trabajo una diversificación normativa que tiene como referencia la dimensión de la empresa. De modo que la dimensión de la empresa es uno de los ejes esenciales de la reforma en tanto que uno de los objetivos de la misma ha sido el proceder a una mayor adaptabilidad de la relación laboral a la realidad del proyecto empresarial. Cuestiones, entre otras, como las de la contratación temporal para el fomento del empleo, aprendizaje, modificación sustancial y extinción del contrato, así como las relaciones colectivas, son objeto de particular consideración desde la perspectiva señalada.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.