• LA COSMOLOGÍA EN EL SIGLO XXI: ENTRE LA FÍSICA Y LA FILOSOFÍA

    VARIOS AUTORES AROLA Ref. 9788484241683 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Los autores de este texto, físicos y filósofos, abordan el estado del conocimiento actual sobre el Universo desde el punto de vista de las ciencias y de la filosofía. Asimismo, analizan las controversias surgidas en torno al llamado ?modelo concordante?, construido a partir del Big Bang, así como su...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Los autores de este texto, físicos y filósofos, abordan el estado del conocimiento actual sobre el Universo desde el punto de vista de las ciencias y de la filosofía. Asimismo, analizan las controversias surgidas en torno al llamado ?modelo concordante?, construido a partir del Big Bang, así como sus implicaciones.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.