• ESTRUCTURA ATÓMICA Y ENLACE QUÍMICO

    CASABÓ I GISPERT, JAUME REVERTE Ref. 9788429171891 Ver otros productos del mismo autor
    Esta obra pretende ser un libro de texto destinado a los estudiantes de primer ciclo de las Facultades de Química, Ciencias y Universidades Politécnicas, que tengan en sus planes de estudio una o varias asignaturas dedicadas al estudio del enlace químico.
    Ancho: 200 cm Largo: 240 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    23,77 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-291-7189-1
    • Data d'edició : 01/01/1996
    • Any Edició : 1996
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CASABÓ I GISPERT, JAUME
    • Nº de pàgines : 420
    Esta obra pretende ser un libro de texto destinado a los estudiantes de primer ciclo de las Facultades de Química, Ciencias y Universidades Politécnicas, que tengan en sus planes de estudio una o varias asignaturas dedicadas al estudio del enlace químico.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.