• DEL DIARIO DE UN CARACOL

    GRASS, GÜNTER ALFAGUARA Ref. 9788420442747 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Grass se dirige a sus cuatro hijos para hablarles de la democracia y de los horrores del Tercer Reich. Y se inventa una historia: la de Hermann Ott, judío de Danzig, un dubitativo profesor de instituto apodado precisamente "Zweifel" (duda). El simbolismo del caracol resulta políticamente claro: en l...
    Ancho: 130 cm Largo: 215 cm Pes: 438 gr
    Disponible en breu
    18,25 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Grass se dirige a sus cuatro hijos para hablarles de la democracia y de los horrores del Tercer Reich. Y se inventa una historia: la de Hermann Ott, judío de Danzig, un dubitativo profesor de instituto apodado precisamente "Zweifel" (duda). El simbolismo del caracol resulta políticamente claro: en la historia del progreso no hay saltos sino un lento deslizarse hacia delante.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.