• MODELADO DE LA FIGURA HUMANA EN ARCILLA

    RUBINO, PETER DRAC Ref. 9788498741988 Ver otros productos del mismo autor
    Modelado de la cabeza humana y de la figura recoge y organiza toda la experiencia adquirida por el autor en varios decenios de actividad artística y de enseñanza.El libro concentra la atención sobre una técnica, el modelado, una de las más conocidas y difundidas, y sobre un tema, el del retrato, atr...
    Ancho: 210 cm Largo: 290 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    24,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Modelado de la cabeza humana y de la figura recoge y organiza toda la experiencia adquirida por el autor en varios decenios de actividad artística y de enseñanza.

    El libro concentra la atención sobre una técnica, el modelado, una de las más conocidas y difundidas, y sobre un tema, el del retrato, atrayente y laborioso para cualquier artista, por experto o neófito que sea.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.